1. Etusivu
  3. Tiedote kauden 2022-2023 kausikorttilaisille

Tiedote kauden 2022-2023 kausikorttilaisille

Ilves-Hockey Oy

Kauden 2022-2023 runkosarjan kausikorttilaisten tilaukset jatkuvat sellaisenaan automaattisesti tulevalle kaudelle. Liigan runkosarjan otteluiden lisäksi kausikortin hintaan kuuluu kaksi Hakametsässä pelattavaa harjoitusottelua sekä CHL:n runkosarjan kolme kotiottelua Nokia Arenalla. Luvassa on myös useita muita kausikorttilaisten etuja, joista kuulette lisää, kun Kauden 2023–2024 kausikorttien myynti käynnistyy maanantaina 8.5.

Voit maksaa kauden 2023-2024 kausikortin ilman laskutuslisää kirjautumalla osoitteeseen ilves.lippu.fi. Käyttäjätunnuksesi on Ilvekselle antamasi sähköpostiosoitteesi. Mikäli sinulla ei ole vielä tunnuksia, saat tilattua salasanan ”Unohditko salasanasi”-painikkeen kautta. Tilauksesi löydät kohdasta ”Omat tiedot / Kausikorttien uusiminen”.

Ilves.lippu.fi-sivustolla voit lunastaa kausikorttisi maksukortilla (debit/credit), verkkopankkimaksulla tai osamaksulla. Voit maksaa kausikorttisi myös Nokia Arenan Ilves-Kaupassa, jossa maksutavaksi käy korttimaksu, käteinen, Ilveksen lahjakortti, Tyky-setelit ja -online, ePassi, Smartumpay- ja Smartum-seteli, Edenred-seteli ja korttimaksu sekä MyEdenred-mobiilimaksu. Kulttuuri- ja virike-edut ovat henkilökohtaisia, joten voit maksaa niillä vain oman kausikorttisi.

Mikäli et ole maksanut kausikorttiasi 12.6.2023 mennessä, lähetämme sinulle laskun kausikortista. Lasku lähetetään sähköpostitse ja siihen lisätään 8 euron laskutuslisä. Laskun eräpäivä on 4.8.2023. Jos kausikorttia ei ole maksettu viimeistään eräpäivänä, varaus peruuntuu.

Kauden 2023–2024 kausikortin maksettuasi kauden 2022–2023 kausikortti aktivoituu ja sama kortti on käytössä myös ensi kaudella.

Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi (esim. paikan vaihdot), pyydämme olemaan yhteydessä Ilves-Hockey Oy:n toimistoon lipunmyynnin yhteyshenkilöön. Kausikorttipaikkaa voi vaihtaa maksuttomasti 24.7.2023 saakka, jonka jälkeen paikan vaihtaminen maksaa 20 euroa.

Jos haluat perua kausikorttipaikkasi, tulee se tehdä 31.5.2023 mennessä osoitteessa ilves.lippu.fi (Omat tiedot / Kausikorttien peruminen) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen ilves@lippu.fi. Kirjoitathan sähköpostiin yhteystietosi sekä paikan tai paikat, jotka haluat perua. Jos nimissäsi on useampi kausikortti, etkä halua perua kaikkia korttejasi, otathan yhteyttä Ilves-Hockey Oy:n toimistoon lipunmyynnin yhteyshenkilöön.

Kestotilauksen sopimusehdot: https://www.ilves.com/kausikortin-kestotilauksen-sopimusehdot/

Lipunmyynnin yhteyshenkilö: Myyntipäällikkö Sami Ahmavuo (03 225 9400 / kausikortti@ilves.com)

Aku Räty sopimukseen NHL-seura Arizona Coyotesin kanssa
Ilves-päivä Särkänniemessä keskiviikkona 16.8.2023